Dag 7 maandag 14-08-2017

14 augustus 2017 - Sérignan Plage, Frankrijk

Dag 7 Camping dag 2 (maandag 14 Augustus)

Wat doe je allemaal op een Camping? Wij als niet Camping gasten hebben maar eerst in een hele lange rij gestaan om brood te halen en dan tot de conclusie te komen om contant te betalen. Dus eerst pinnen en weer terug in de camping rij. Na een klein half uurtje weer terug en heerlijk ontbeten. Na het ontbijt ga je natuurlijk naar het strand, een zandstrand met veel zand en ruimte om je handdoekje neer te leggen. Lara en ik hebben nog wat gezwommen voordat we vertrokken vanwege het slechte weer dat binnen vijf minuten nadat we lagen op kwam steken. Alles weer ingepakt en naar het zwembad gegaan om een fotopas te maken. Sonja ging direct al terug en ik ben verder gegaan met de kids. Was wel even zoeken voor een plaatje maar dat was uiteindelijk gelukt. Lara en Sam hadden de grootste lol in het kikkerbadje met toestellen geschikt voor vier jarige. Uiteindelijk na een half uur gingen we naar het volwassen zwembad waar vier glijbanen van een lengte van vijf meter lagen. Moet zeggen de eerste twee keer was het gaaf maar beneneden moest je oppassen dat je niet een kind of ouder vermoorde. Een drukte, niet normaal meer. Lara en Sam zijn nog wel 20 keer van de glijbaan afgeweest en zijn toen weer naar het baby badje gegaan. Ik ben even gaan liggen om bij te komen van al die indrukken. Uiteindelijk kwamen de kinderen om terug tegaan naar mama. In de avond hebben we en lekker kopjr soep gegeten met worst en wat stokbrood. De temperatuur was goed alleen de bewolking mochten ze thuis laten. Later in de avond zijn we naar het plein gelopen waar Lara en San nog op de trampoline een kunsten vertoonde. Nog een paar spelletjes Arcade en toen terug om te kaarten tot na middennacht.