Dag 1 dinsdag 08-08-2017

8 augustus 2017 - Druillat, Frankrijk

Dag 1 op reis naar onze eerste overnachting. (Dinsdag 8 Augustus)

7 Augustus 2017, nog een paar puntjes op de i gezet en toen lekker gaan slapen. De meiden gingen er al vroeg in en voor 23:00 uur lag iedereen er in. De volgende dag om zes uur ging de wekker en moesten we de auto inpakken, konijen, vissen verzorgen en ons zelf van een heerlijk ontbijt voorzien. Helaas was Sonja een beetje misselijk waardoor ik de heenreis achter het stuur moest kruipen. Totaal niet op gerekend want ik had mijn film al klaar staan. Om half twaalf een eerste stop en wat wordt er dan gegeten..... Een Wopper van de Burgerking natuurlijk. Sonja had een heerlijke koffie waarvan ze 1 slokje nam, viel dus zwaar tegen. Wij mannen hadden een Wopper met patat die door een foutje van de chef onder de suiker zat I.p.v. zout maar verder een uitstekende maaltijd. BurgerkingNa een half uur weer verder de saaie franse weg op en om half vier waren we bij onze eerste stop, Chambre D´hôtes Léonie ruim een uur te vroeg. De eigenaar had gelukkig de kamer al klaar en konden we even bijkomen van de reis. Nog even een blokje dorp gedaan van drie huizen en om zeven uur konden we bij de eigenaar aan tafel aanschuiven want het restaurant was dicht. Een huisgemaakte vleespaté met zelf gemaakte tomaten. Als hoofdgerecht kip en als toetje een heerlijke ijstaart. Die avond hebben we niet veel meer gedaan en zijn vroeg gaan slapen in een mooie kamer.