Dag 2 woensdag 09-08-2017

9 augustus 2017 - La Garde-Adhémar, Frankrijk

Dag 2 naar het land huis in de Mas Bella Cortis (woensdag 9 Augustus)

De volgende ochtend een ontbijt met een van de heerlijke jams die ik ooit heb gegeten. Een goed ontbijt en heerlijk geslapen. Een prima hotel voor op doorreis (9.1 zoover). De reis naar Mas Bella Cortis ging via de waterval van Chute de la Druise, een rit van 290 km. Pad richting de watervalDe route loopt over een smal en rotsachtig bergpaadje dat circa een half uur in beslag neemt. De tocht naar boven zal circa een uur in beslag nemen. Eenmaal beneden was het schoenen uit en met  Waterval bij Chute de la DruiseLara door het ijskoude water richting de waterval tot op zo'n 5 meter afstand. Even alles in ons opgenomen en toen weer door het water terug naar het pad dat ons ook weer naar boven voerde. Moet zeggen dat de reis naar boven best vermoeiend was. Vanuit Chute de la Druise vervolgden we onze we richting Mas Bella Cortis, 90min. Aangekomen werden we ontvangen door een vrouw uit Mauritius en bracht ons naar onze kamers. Een mooie kamer met een tweepersoons bed erin en apart nog een slaapkamer met twee bedden. Kamer tweede veblijfplaatsEen badkamer en een dak terras. Die Avond zijn we gaan uiteten in wat ons verteld was een top restaurant maar viel uiteindelijk zwaar tegen. De Biefstuk maar vooral de bediening was zeer slecht. Die avond zijn we op tijd naar bed gegaan. Al met al een mooie dag.