Dag 5 zaterdag 12-08-2017

12 augustus 2017 - La Garde-Adhémar, Frankrijk

Dag 5 Rustdag (zaterdag 12 Augustus )

Lekker uitgeslapen en om half negen aan het ontbijt. Vandaag zou het een hele mooie dag worden en we dachten dit te doen aan het zwembad. Tot 11:30 uur hebben we dit. ook volgehouden totdat we lek werden gestoken en het gehad hadden. Om 12:00 uur zijn we richting Balazuc om te gaan lunchen. Een rit van een uur maar zeker de moeite waard. Eenmaal aangekomen was het door kleine straatjes manovreren naar een restaurantje waar we een hamburger en twee pizza's hebben gegeten. Het plaatsje hebben we verder niet onderzocht en zijn weer richting het hotel gereden. Onderweg nog even getankt en cola ingeslagen en in een dorpje wat brood en nougat gekocht wat ons weer een reis bespaarde naar Montilimar. Rond 15:30 waren we weer terug en de kinderen zijn gaan zwemmen. Om 18:00 uur een flesje rode wijn opengetrokken met wat stokbrood. Puur Frans toch..... De fles rode wijn "Domaine de Montine Gourmandises" inkoop 16 euro, geen geld toch!